Бош орундар

Бош кызмат ордуна жарыяланган конкурстун жыйынтыгы. Вакансиянын ачык мөөнөтү: 18.05.2017

Кыргыз Республикасынын жергиликтүү өз алдынча  башкаруу иштери жана этностор аралык мамилелер боюнча мамлекеттик агенттигинде административдик жана кадр иштери бөлүмүндө бош мамлекеттик административдик кызмат ордуна конкурстун 3-4 этабы болуп өтүп, конкурстун жыйынтыгында алган эң жакшы көрсөткүчтөрү менен Маратбекова Жыргал Маратбековна комиссиянын чечими менен адис кызмат ордуна сунушталды.

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Жергиликтүү өз алдынча башкаруу иштери жана этностор аралык мамилелер боюнча мамлекеттик агенттиги кичи гранттарга конкурс жарыялайт. Вакансиянын ачык мөөнөтү: 10.04.2017

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Жергиликтүү өз алдынча башкаруу иштери жана этностор аралык мамилелер боюнча мамлекеттик агенттиги кичи гранттарга конкурс жарыялайт.

МААЛЫМКАТ - Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнө караштуу Жергиликтүү өз алдынча башкаруу иштери жана этностор аралык мамилелер боюнча мамлекеттик агенттиги (ЖӨБЭММА) – Кыргыз Республикасындагы жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарында жана этностор аралык мамилелерде мамлекеттин саясатын ишке ашыруучу мамлекеттик орган болуп саналат. Жергиликтүү өз алдынча башкаруу иштери жана этностор аралык мамилелер боюнча мамлекеттик агенттигинин (ЖӨБЭММАнын) кичи гранттар конкурсу элдин биримдигин, этностор аралык мамилелерди, жалпы жарандык бирдейликти чыңдоо, этностор аралык ынтымак, толеранттулук жана тынчтык куруу идеясын жайылтуу максатында түзүлгөн.

Конкурска Кыргыз Республикасынын Юстиция Министрлигинде катталган улуттук-маданий борборлор, мамлекеттик эмес массалык-маалымат (электрондук) каражаттары,  коомдук бирикмелер, жеке менчик уюмдар, жамаатык уюмдар катыша алат.

Долбоорлор төмөнкү тематикаларга ылайыкталышы керек:

  • Жалпы жарандык бирдейликти, этностор аралык ынтымак жана социалдык ыңгайлашууну чыңдоо;
  • Тынчтыкты куруу, чыр-чатактарды алдын алуу;
  • Жалпы жарандык бирдейликти өнүктүрүүдө ММК (массалык-маалымат каражат) орду;
  • Маданий көп түрдүүлүк жана толеранттуулукту чыңдоо;
  •  

Гранттар төмөндөгүдөй максаттарда колдонушу мүмкүн:

  • КР элдин биримдигин жана этностор аралык мамилелерди чыңдоо максатында коомдук пайдалуу программаларды жана иш-чараларды өткөрүү;
  • Этностор аралык мамилелерди жана маданияттарды, үрп-адаттарды, салттарды, тилдерди, руханий биримдик идеяларын жана республиканын аймагында жашаган этностордун этностор аралык мамилелердеги ынтымагын жалпы билим берүү жана маданий мекемелердин, улуттук-маданий бирикмелер жана массалык-маалымат каражаттарынын мүмкүнчүлүктөрүн пайдалануу менен колдоо жана өнүктүрүү.

Гранттын суммасы: 50 000 сомдон 250 000 сомго чейин. Ошондой эле долбоорду колдоо үчүн бирикмелердин салымы же жеке өзүнүн үлүшү долбоордун жалпы баасынын 20% кем эмес болуш керек.

Кичи гранттардын Конкурсуна катышууга арыз берүүнүн акыркы мөөнөтү – жарыяланган күндөн тарта бир айдын ичинде.

Арыздарды кабыл алуу дареги: Бишкек ш., Киев көчөсү 96Б., 309-каб.

Конкурска катышуунун толук маалыматын жана тартибин агенттиктин gamsumo.gov.kg сайтынан таба аласыздар, dethnica@mail.ru эл. адресине жазып же +996 312 62 24 45, 0770 222 707 тел. Туменова Жазгүл аркылуу байланыша аласыздар.

Лейлек районунун Кулунду айыл окмоту Кыргыз Республикасынын «Муниципалдык кызмат жонундогу» мыйзамына ылайык томонку административдик муниципалдык бош кызмат орундарына ачык конкурс жарыялайт: Вакансиянын ачык мөөнөтү: 06.04.2017

Лейлек районунун Кулунду айыл окмоту  Кыргыз Республикасынын «Муниципалдык кызмат жонундогу» мыйзамына ылайык томонку административдик муниципалдык бош кызмат орундарына ачык конкурс жарыялайт:

  1. Айыл окмотунун башчысынын орун басары- 1 орун
  2. Айыл окмотунун муниципалдык менчик жана жер боюнча башкы адиси 1-орун
  3. Айыл окмотунун юристи – башкы адис  1-орун
  4. Айыл окмотунун инвеститция тартуу боюнча башкы адиси 1-орун
  5. Жергиликтуу жыйымдар жана салыктар боюнча башкы адис -1 орун

6.   Жергиликтуу жыйымдар жана салыктар боюнча   жетектоочу адис-3 орун

      7    Жергиликтуу жыйымдар жана салыктар боюнча    адис-1 орун

8     Аскердик эсепке алуу инспектору-1 орун

 

Айыл окмотунун башчысынын орун басары

Талапкерлерге коюлуучу квалификациялык талаптар:

Муниципалдык же мамлекетик эмгек стажы  3 жылдан кем эмес, адистиги   5 жылдан кем эмес эмгек стажы бар.

Томонкулорду билууго тийиш:

Жалпы ченемдик укуктук актыларды  (Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси, Кыргыз Республикасынын мыйзамдары: “Мамлекеттик тил жөнүндө”, “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө”, “Муниципалдык кызмат жөнүндө”, “Жарандардык кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2012-жылдын 23-июлундагы № 517 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

Кызмат орундарынын милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилди билүүсү.

Функционалдык милдеттери:

- тиешелүү административдик-аймактык бирдиктин өнүгүү программаларын натыйжалуу тейлөө;

- ишти натыйжалуу пландоо;

- тейлеген түзүмдүк бөлүмдөрдүн ишин натыйжалуу башкаруу;

- кызматкерлердин алдына так белгиленген милдеттерди коюу жана алардын ишин объективдүү баалоо;

- жамаатта жагымдуу социалдык-психологиялык климатты түзүү;

- кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү проблемалуу кырдаалдарды өз убагында көрө билүү жана чечүү.

- кабыл алынган чечим боюнча жоопкерчиликти өзүнө алуу.

- айыл окмотунун башчысы убактылуу жок болгон учурда анын милдеттерин аткаруу

 

Айыл окмотунун муниципалдык менчик жана жер боюнча башкы адиси

  Талапкерлерге коюлуучу квалификациялык талаптар:

        Муниципалдык же мамлекетик эмгек стажы  2 жылдан кем эмес, адистиги   3 жылдан             

        кем эмес эмгек стажы бар. Жогорку билимдуу - толук жогорку кесиптик билим    

        (мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, юриспруденция, менеджмент,

        экономика, айыл чарба жана гуманитардык илимдер чөйрөсүндөгү).

 

Томонкулорду билууго тийиш:

жалпы ченемдик укуктук актыларды  (Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси, Кыргыз Республикасынын мыйзамдары: “Мамлекеттик тил жөнүндө”, “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө”, “Муниципалдык кызмат жөнүндө”, “Жарандардык кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2012-жылдын 23-июлундагы № 517 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

- тийиштүү тармактагы ченемдик укуктук актыларды (Кыргыз Республикасынын Жер кодекси, Кыргыз Республикасынын мыйзамдары: “Жайыттар жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын айыл чарбасын өнүктүрүү жөнүндө”, Айыл чарба жерлеринин мамлекеттик фондунун жерлерин ижарага берүү шарттары жана тартиби тууралуу Типтүү жобо);

- кызмат орундарынын милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилди билүүсү.

Функционалдык милдеттери:

- маалыматты жыйноо, талдоо, системалоо жана жалпылоо; ишти натыйжалуу пландоо;

- калк менен натыйжалуу иш жүргүзүү (консультациялар, түшүндүрүү иштери, жарандарды угуу жана кабыл алуу);

- аналитикалык документтерди талдоо;

- кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуу; ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү.

- тиешелүү тармактагы жергиликтүү маанидеги маселелерди натыйжалуу чечүү;

- аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

- мыйзамдар жана башка ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды иш жүзүндө колдонуу;

- мамлекеттик жана/же расмий тилдерде чыгып сөз сүйлөө жана ишкердик кат алышуу;

- компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продукттарды колдоно билүү.

 

Айыл окмотунун юристи-башкы адис

Талапкерлерге коюлуучу квалификациялык талаптар:

Муниципалдык же мамлекеттик эмгек стажы  2 жылдан кем эмес, адистиги   3 жылдан кем эмес эмгек стажы бар.

Жогорку  билимдуу мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, юриспруденция чөйрөсүндөгү.

Томонкулорду билууго тийиш:

Жалпы ченемдик укуктук актыларды  (Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси, Кыргыз Республикасынын мыйзамдары: “Мамлекеттик тил жөнүндө”, “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө”, “Муниципалдык кызмат жөнүндө”, “Жарандардык кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2012-жылдын 23-июлундагы № 517 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;

- тийиштүү тармактагы ченемдик укуктук актыларды (Кыргыз Республикасынын мыйзамдары: “Жарандардык кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, “Аксакалдар соттору жөнүндө”, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2012-жылдын 23-июлундагы № 517 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама);

Функционалдык милдеттери

- кызмат орундарынын милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилди билүүсү.

- маалыматты жыйноо, талдоо, системалоо жана жалпылоо; ишти натыйжалуу пландоо;

- калк менен натыйжалуу иш жүргүзүү (консультациялар, түшүндүрүү иштери, жарандарды угуу жана кабыл алуу);

- аналитикалык документтерди талдоо;

 

- кесиптештери менен натыйжалуу кызматташуу; ишкердик сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү.

- тиешелүү тармактагы жергиликтүү маанидеги маселелерди натыйжалуу чечүү;

- аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

- мыйзамдар жана башка ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды иш жүзүндө колдонуу;

- мамлекеттик жана/же расмий тилдерде чыгып сөз сүйлөө жана ишкердик кат алышуу;

- компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продукттарды колдоно билүү.

 

Айыл окмотунун инвеститция тартуу боюнча башкы адиси

 

Муниципалдык же мамлекеттик эмгек стажы  2 жылдан кем эмес, адистиги   3 жылдан кем эмес эмгек стажы бар.

Жогорку  билимдуу мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, юриспруденция чөйрөсүндөгү.

Томонкулорду билууго тийиш:

Жалпы ченемдик укуктук актыларды  (Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси, Кыргыз Республикасынын мыйзамдары: “Мамлекеттик тил жөнүндө”, “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө”, “Муниципалдык кызмат жөнүндө”, “Жарандардык кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2012-жылдын 23-июлундагы № 517 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама;

- тийиштүү тармактагы ченемдик укуктук актыларды (Кыргыз Республикасынын мыйзамдары: “Жарандардык кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, “Аксакалдар соттору жөнүндө”, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2012-жылдын 23-июлундагы № 517 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама);

- кызмат орундарынын милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана/же расмий тилди билүүсү.

 

Функционалдык милдеттери:

Эл аралык донор уюмдар менен байланыш тузуп айыл окмотуно инвеститция тартуу

Инвеститция тартуу учун долбоорлорду жаза билуу жана ал долбоорлорду тийиштуу уюмдардын алдында коргой билуу.

    

Жыйымдар боюнча башкы адис

Талапкерлерге коюлуучу квалификациялык талаптар:

Муниципалдык же мамлекетик эмгек стажы  2 жылдан кем эмес, адистиги   3 жылдан кем эмес эмгек стажы бар.

Жогорку  билимдуу экономика же финансы багытында

Компютерде иштей билуу

Жалпы мыйзамдарды,  ошондой  эле  тийешелуу тармактагы муниципалдык кызматтагы мыйзамдарды билуу, эмгек жана салык кодексин, КР нормативдик актыларын билуу.

Калк менен натыйжалуу иштоо боюнча ( кеп-кенештерди беруу, иштерди тушундуруу, жарандарды  угуу жана тушундуруу)

Кызматтык милдеттерин  так  аткаруу менен  зарыл болгон коломдо мамлекеттик жана расимий тилдерди билуу.

Функционалдык милдеттери:

Айыл окмотунун аймагындагы салыктардын жана жыйымдардын  жыйналышын камсыз кылат жана жыйымдар боюнча отчет тузот.

Жергиликтуу жыйымдар жана салыктар боюнча жетектоочу адис

Талапкерлерге коюлуучу квалификациялык талаптар:

Жогорку же атайын орто билимдуу

Компютерде иштей билуу

Жалпы мыйзамдарды,  ошондой  эле  тийешелуу тармактагы муниципалдык кызматтагы мыйзамдарды билуу, эмгек кодексин, КР нормативдик актыларын билуу.

Калк менен натыйжалуу иштоо боюнча ( кеп-кенештерди беруу, иштерди тушундуруу, жарандарды  угуу жана тушундуруу)

Кызматтык милдеттерин  так  аткаруу менен  зарыл болгон коломдо мамлекеттик жана расимий тилдерди билуу.

Функционалдык милдеттери:

Айыл окмотунун аймагындагы салыктардын жана жыйымдардын  жыйналышын камсыз кылат жана жыйымдар боюнча отчет тузот.

Жергиликтуу жыйымдар жана салыктар боюнча  адис

Талапкерлерге коюлуучу квалификациялык талаптар:

Жогорку,атайын орто билимдуу же орто билимдуу

Компютерде иштей билуу

Жалпы мыйзамдарды,  ошондой  эле  тийешелуу тармактагы муниципалдык кызматтагы мыйзамдарды билуу, эмгек кодексин, КР нормативдик актыларын билуу.

Калк менен натыйжалуу иштоо боюнча ( кеп-кенештерди беруу, иштерди тушундуруу, жарандарды  угуу жана тушундуруу)

Кызматтык милдеттерин  так  аткаруу менен  зарыл болгон коломдо мамлекеттик жана расимий тилдерди билуу.

Функционалдык милдеттери:

Айыл окмотунун аймагындагы салыктардын жана жыйымдардын  жыйналышын камсыз кылат жана жыйымдар боюнча отчет тузот.

Аскердик эсепке алуу боюнча адис.

Талапкерлерге коюлуучу квалификациялык талаптар:

Жогорку, атайын орто же орто билимдуу

Компютерде иштей билуу

Жалпы мыйзамдарды,  ошондой  эле  тийешелуу тармактагы муниципалдык кызматтагы мыйзамдарды билуу, эмгек кодексин, КР нормативдик актыларын билуу.

Калк менен натыйжалуу иштоо боюнча ( кеп-кенештерди беруу, иштерди тушундуруу, жарандарды  угуу жана тушундуруу)

Кызматтык милдеттерин  так  аткаруу менен  зарыл болгон коломдо мамлекеттик жана расимий тилдерди билуу

 

 

Функционалдык милдеттери:

Айыл окмотунун аймагындагы аскерге жарамдуу атуулдарды аскердик катоого алат жана каттоодон чыгарат.

Райондук аскер комиссариаты менен тыгыз ишалып барат.

Кызматтык милдеттерин  так  аткаруу менен  зарыл болгон коломдо мамлекеттик жана расимий тилдерди билуу.

Сынакка катышууну каалагандар томонку документтерди тапшыруулары зарыл:

Арыз

Резюме

Кадрлар боюнча оздук баракча

Эмгек китепчесинен кочурмо( нотариустан тастыкталаган)

Дипломдун кочурмосу( нотариустан тастыкталган)

Омур баян

3х4 олчомундогу 2 даана сурот

Паспорттун кочурмосу

Соттолбогондугу тууралуу маалымдама

Кошумча рекомендациялык каттар берилууго мункун

Талап кылыган документтер 2017- жылдын  15-март  куну саат 18-00 чейин томонку дарек  боюнча тапшырылуусу зарыл.

Томонку дарек

Кулунду айыл окмотунун кенсеси ,Кулунуду айылы, Ниязматов кочосу

Байланыш телефону 0777989405.

Специалист по фандрайзингу Вакансиянын ачык мөөнөтү: 29.12.2016

Техническое задание

Специалист по фандрайзингу

Консультант проведет исследование для нахождения дополнительных финансовых средств для Государственного агентства по делам местного самоуправления и межэтнических отношений при Правительстве Кыргызской Республики (ГАМСУМО КР).

  1. Краткая информация: Система раннего предупреждения и предотвращения межэтнических конфликтов ГАМСУМО финансировалась за счет средств национального бюджета и финансовой поддержки ПРООН КР. Данные финансовые источники выступили ценным ресурсом для разработки мониторинговой методологии и систем. Для обеспечения устойчивости данной критической программы, финансовые источники должны быть диверсифицированы. Это включает  в себя нахождение альтернативных финансовых средств на содержание 20 ответственных секретарей общественных приемных ГАМСУМО в 15 полиэтнических районах и 5 городах республики, а также для содержания мониторингового центра с интерактивной картой конфликтных зон для последующей работы. 

 

  • Заказчик: ГАМСУМО - Государственное агентство по делам местного самоуправления и межэтнических отношений, которое было создано в марте 2013 года Правительством КР.

Мандат Агентства – разработка и формирование государственной политики в межэтнической сфере, управление межэтническими отношениями и координация взаимодействия с органами местного самоуправления в Кыргызской Республике.

  • В рамках миссии Агентства, начиная с 2013 года, была создана система раннего предупреждения и предотвращения межэтнических конфликтов. Работа Агентства по обеспечению межэтнического согласия, укрепления единства народа направлена на проведении активной профилактической деятельности в координации с другими государственными органами такие как ГКНБ, 10 ГУ МВД КР совместно и с гражданским обществом для недопущения межэтнических конфликтов.
  • Профилактическая работа проводятся непосредственно ответственными секретарями Общественных приемных и членами общественно-консультативных межэтнических советов при райгосадминистрациях в 15 полиэтнических районах и 5 городах республики.
  • В эту систему также входит мониторинговый центр при Агентстве призванные для реализации аналитического компонента работы раннего предупреждения и предотвращения межэтнических конфликтов. В рамках работы мониторингового центра в целях анализа и постоянного контроля за межэтнической ситуацией и межрелигиозных напряженностей по инициативе Агентства создана интерактивная электронная карта зон потенциальных конфликтов. Разработка электронной карты было профинансировано ПРООН в Кыргызской Республике. Аналогов данной карты на данный период времени в республике не имеется. Начиная с октября текущего года карта начала работать в тестовом режиме и практически помогает работе Агентства по анализу конфликтных зон республики.
  1.  Цели и задачи

Цель: разработка стратегии по фандрайзингу Агентства на ближайшие 3 года, вклад в развитие внутреннего потенциала по фандрайзингу, фасилитация процесса нахождения альтернативных финансовых средств на содержание в 2017 году 20 ответственных секретарей общественных приемных ГАМСУМО в 15 полиэтнических районах и 5 городах республики, а также для содержания мониторингового центра с интерактивной картой конфликтных зон для последующей работы. 

Задачи:

  • Определить активно действующие донорские организации/ агентства развития в Кыргызской Республике, которые имеют схожие миссии/ задачи и программы по раннему предотвращению межэтнических конфликтов и по противодействию религиозного экстремизма; 
  • Организовать деловые встречи с донорскими организациями по нахождению финансовых средств для работы ОП, МЦ Агентства;
  • Оценить потенциал ключевых государственных органов и международных организаций по их готовности к совместной деятельности по нахождению/изысканию финансовых средств для ОП, МЦ;
  • Консультирование руководства Агентства по практическим действиям, которые могут привести к эффективному результату по нахождению финансовых средств среди донорских организаций;
  • Развитие внутреннего потенциала ГАМУМО по фандрайзингу через обмен опытом, знаниями и навыками;
  • Разработать детальную инструкцию по проведению эффективной политики привлечения грантовых средств для дальнейшей деятельности ОП и МЦ Агентства;
  • Оказание содействия для руководства Агентства по налаживанию работы для сотрудничества с донорскими организациями;
  • Предоставить отчет о проделанной работе по итогам оказанной услуги; 
  • Способствовать будущим исследованиям и экспертизам - включая меры по укреплению потенциала института общественных приемных и деятельности мониторингового центра Агентства;
  • Разработать стратегию по фандрайзингу Агентства на ближайшие три года.

 

  1. Реальные сроки исполнения и детали предоставления работы (1 месяц).
  • 20 января-20 февраля 2017 года;
  • Встречи с заказчиком для лучшего понимания нужд и совместной разработки плана действий (дорожная карта по фандрайзингу);
  • Картирование потенциальных доноров и партнерских организаций в Кыргызстане и за рубежом;
  • Разработка и презентация стратегии по фандрайзингу Агентства на три года
  1. Ожидаемые продукты
  • Первоначальный отчет с указанием предлагаемой методологии консультирования и плана-проспекта стратегии;
  • Дорожная карта по фандрайзингу;
  • Карта потенциальных доноров;
  • Стратегия по фандрайзингу на три года;
  • Итоговый отчет о проделанной работе
  • Презентация стратегии и участие в дискуссии

 

  1. Технические и поведенческие требования:

 

  1. Создает уважительную офисную среду;
  2. Эффективно взаимодействует с правительственными служащими соответствующего уровня по вопросам фандрайзинга согласно поставленным задачам;
  3. Эффективно применяет знания по вопросам нахождения альтернативных источников финансирования в рамках организационного контекста;
  4. Правильно структурирует вопросы по продвижению интересов Агентства;

 

  1. Образование и опыт:
  • Высшее образование в соответствующей области (Юриспруденция, Экономика, Государственное управление, Политология);
  • Минимум 5 лет опыта работы по проведению фандрайзинг исследований;
  • Отличное знание государственной политики в сфере межэтнических отношений и по проблеме религиозного радикализма, прозелитизма;
  • Отличные аналитические навыки межличностной коммуникации и навыки исследований документаций;
  • Опыт работы в или с международными организациями является преимуществом.

 

  1. Языки:
  • Русский – Профессиональное владение
  • Английский – Хорошие знания является преимуществом

 

Terms of Reference

FUNDRAISING SPECIALIST

The consultant will conduct research to identify additional funding streams for the State Agency for Local Self-Government and Inter-Ethnic Relations (GAMSUMO) in the Kyrgyz Republic.

  1. Background:.  The early warning and prevention activities of the State Agency for Local Self-Government have been funded through the national budget and support provided by UNDP.   These funding sources have provided valuable resources to develop the monitoring methodology and systems. To ensure the ongoing sustainability of this critical programme the funding sources will need to be diversified. This includes finding alternative funding for the 20 executive secretaries of Public receptions in 15 multiethnic regions and 5 towns of the Kyrgyz Republic, as well as for the maintenance of a monitoring center, data analysis and maintaining an interactive map of conflict areas for further work.

 

  • Customer: GAMSUMO, the State Agency for Local Self-Government and Inter-Ethnic Relations, which was established in March 2013 by the government of the Kyrgyz Republic.

The Agency is mandated to formulate and develop state policies in the inter-ethnic sphere, inter-ethnic relations management and coordination of agencies of local self-government in the Kyrgyz Republic.

 

  • Within the framework of the Agency's mission, an early warning and prevention system for inter-ethnic conflict has been set up since 2013. The Agency's work to promote inter-ethnic harmony and strengthen the unity of the people aims at carrying out active prevention in coordination with other government agencies such as the State Committee of National Security and the 10th department of the Ministry of Internal Affairs of the Kyrgyz Republic in cooperation with civil society.
  • Preventive work is carried out directly by the responsible secretary of public receptions and members of public-advisory interethnic councils under the regional state administrations in 15 multiethnic regions and 5 towns.

 

This system also includes a monitoring center at the Agency designed to implement the analytical component of the work of early warning and prevention of inter-ethnic conflicts. As part of the work of the monitoring center, for analysis and continuous monitoring of inter-ethnic and religious tensions, an interactive electronic map of areas of potential conflict was created on the initiative of the Agency. The development of an electronic map has been financed by the UNDP in the Kyrgyz Republic. There are no analogies with this map in the country at this time. Since October 2016, a test mode was launched to help the agency to identify and analyze the conflict zones of the country.

 

 

  1.  Purpose and Tasks

Purpose: design a fundraising strategy for the Agency for the next three years and contributing to the development of an internal capacity for fundraising, facilitating the process of finding alternative funding for the maintenance of 20 executive secretaries of public receptions of the State Agency for Local Self-Government and Inter-Ethnic Relations in 15 multiethnic regions and 5 towns of the country in 2017, as well as for the maintenance of a monitoring center with an interactive map of conflict areas for further work.

Tasks:

  • Determine active donor organizations / development agencies in the Kyrgyz Republic with a similar mission, objective and programs for early prevention of inter-ethnic conflicts and counteraction to religious extremism;
  • Organize meetings with donor organizations on identifying financial assets for the work of the public receptions and monitoring center of the Agency;
  • Evaluate the potential of key government agencies and international organizations on their willingness to cooperate to search / find financial assets for the public receptions and monitoring center of the Agency;
  • Consult the management of the Agencies on practical actions, potentially leading to an efficient outcome for identifying financial assets among donor organizations;
  • Develop GAMSUMO’s capacity for fundraising through sharing experience, knowledge and skills;
  • Develop detailed instructions on carrying out effective policies to attract grants for further action of public receptions and the monitoring center of the Agency;
  • Rendering assistance for management of the Agency on adjusting work for cooperation with donor organizations;
  • Provide a progress report based on the results of the service rendered;
  • Promote future research and expertise - including measures to strengthen the capacity of the institute of public receptions and activity of the monitoring center of the Agency;
  • Develop a fundraising strategy of the Agency for the next three years.

 

  1. Real time for performance and details of the work 1 month.
  2. 20 January 2017-20 February 2017;
  3. Meetings with the customer for a better needs assessment and designing a joint plan of action (a roadmap for fundraising);
  4. Mapping relevant donor and partner organization in Kyrgyzstan and abroad;
  5. Developing and presenting a fundraising strategy of the Agency for 3 years
  1. Deliverables:
  • An inception report outlining the proposed methodology for the consultancy and an outline of the strategy
  • A roadmap for fundraising;
  • Map of potential donors;
  • Fundraising strategy for 3 years;
  • Final report on the service rendered;
  • Presentation of the strategy and discussion participation

 

  1. Technical and behavioral requirements:

 

  1. Create a respectful office environment;
  2. Effectively interact with government officials of the appropriate level on issues of fundraising in accordance with the stated objectives;

 

Жалал-Абад шаардык «Данакер» майыптар коомдук бирикмесинде Бүткүл дүйнөлүк майыптар күнүнө карата тигүү ишканасынын ачылышы болду Вакансиянын ачык мөөнөтү: 02.12.2014

Мында мүмкүнчүлүгү чектелген жарандарды  жумуш менен камсыз кылуу максатында  Жалал-Абад шаардык аялдар комитети 20 миң сомдук тигүү эмеректерин жана “Достук” аймактык башкаруусунун ишкер айымы Гүлбара Жунусова 5 тигүү машинасын алып берип, тигүү ишканасы ачылууда. “Данакер” коомуна 197 мүмкүнчүлүгү чектелген адам катталган деп билдирди “Данакер” коомунун жетекчиси Айжамал Тарыхчиева.  Жергиликтүү бийликтин өкүлдөрү катышып,  жана мүмкүнчүлүгү чектелген жарандар энелери менен биргеликте келишип  жардам берип  көңүл буруп жаткандарга өз ыраазычылыктарын билдирип кетишти.
Мэрия тарабынан буйрук чыгып бир айлык жарыяланган, анда мүмкүнчүлүгү чектелген жарандарга жардам берүу каралган. Бүгүнкү күндө 634 жаранга 500 сомдон акча каражаты берилип жатат. Жалал-Абад шаарында мүмкүнчүлүгү чектелген 6 коом бар, аларга ар бир мекеме иш каналар бөлүнгөн, алар өздөрүнүн салымын кошушат деп билдирди мэрдин социалдык иштер боюнча орун басары Турдалы Темирбаев.
Мүмкүнчүлүгү чектелген жарандар кол өнөрчүлүк боюнча буга чейин деле ар кандай буюмдарды тигип келишкен. Эми мындан кийин жатакана, балдар үйлөрү, ооруканаларга керектүү   шейшеп, жууркан каптарын тигебиз деген пикирлер айтылды жана катышуучуларга өнөрлүүлөр өздөрүнүн ыр  белектерин сунушту.

 

Вверх